50 ایده کسب و و کار اینترنتی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماکت ایده های موفق در مکان های دیگر. به شبکه نگاه کنید ، به ویژه پیشرفت ها و فعالیت های مخرب که در سایر نقاط جهان موفق هستند (سیلیکون ولی ، بنگلور ، لندن ، دوبلین ...) و سعی کنید یک ماکت (احترام به مالکیت معنوی) برای کشور ، محیط زیست خود تهیه کنید ... ویدیوی مشاهده کنید زیت
خدمات روز به روز مردم. زندگی واقعی را رعایت کنید و ببینید که چگونه وب یا ICT ها به طور کلی می توانند فعالیتها ، وظایف ، خدماتی را که دارای ارزش بسیار زیادی هستند یا برای افراد جالب هستند تسهیل کنند.
انجمن ها و شبکه های اجتماعی ویژه. اما همچنین می توانید یک جامعه یا یک شبکه اجتماعی تخصصی ایجاد کنید. همانند بلاگر یا وردپرس ، در زمینه شبکه های اجتماعی ابزاری مانند ning.com یا spruz.com دارید.
برنامه (دارایی به خودی خود). یادگیری برنامه نویسی پیوند: کدآکادمی
برنامه های تلفن همراه یک برنامه کاربردی را برای Android (Google Play) یا IOS (فروشگاه اپل) طراحی کرده و نوع خدمات odesk.com را منعقد کنید
از امکانات شبکه های اجتماعی بهره برداری کنید. امکانات توییتر ، یک میلیارد کاربر فیس بوک ، لینکدین ، ​​گوگل پلاس ، پینترست یا سایر شبکه های اجتماعی را برای تولید ، مخاطبان ، تجارت ، وفاداری ، ارتباطات و ... جستجو کنید.
بازاریابی آنلاین ، مارک تجاری… از ابزارهای بازاریابی آنلاین بطور گسترده در همه نوع و پتانسیل های خود استفاده کنید. ارائه خدمات به شرکت ها ، موسسات ، آنها را در پروژه شخصی خود بکار بگیرید تا بتوانید از کسب و کار خود سود بیشتری کسب کنید.
فعل را تمرین کنید تا هر آنچه را که می دانید قرار دهید. تبدیل به تلفن همراه. از نظر موقعیت جغرافیایی فکر کنید و هر آنچه را که می یابید دوباره معرفی کنید ...
یک کانال ویدیویی YouTube خلاق و کم هزینه بسازید. دوربین فیلمبرداری خود را بگیرید و از توانایی کانال شخصی خود در YouTube ، Vimeo استفاده کنید ... صدها نمونه از یوتیوب و کانال وجود دارد که میزان درآمد برای سازندگان آنها ایجاد می کند.
به موج تکنولوژيک نگاه کن این یک جهش تکنولوژیکی (به عنوان مثال اینترنت اشیا ، بیوتکنولوژی و ...) را مشخص می کند و پروژه های جدیدی را در رابطه با یک تقاضای بالقوه ایجاد می کند. پیوند بررسی فناوری به زبان اسپانیایی؛ بررسی فناوری به زبان انگلیسی.
جمع کننده محتوا محتوای موجود را اضافه کنید و مقداری با منابع و منابع دیگر مقداری اضافه کنید. پیوندها: به پرونده mitula ، com در Unimooc مراجعه کنید. trovit.com و غیره
پروژه های همکاری ایجاد شبکه های مشارکتی و ارزش تحولات و پتانسیل های آنها را مشخص کنید. در صورت امکان استفاده از ویکی پدیا ، سایر پروژه ها نیز ممکن است عملی باشند.
اشکال جدید تأمین اعتبار شبکه. Crowdfunding به عنوان یک ابزار تأمین مالی سوءاستفاده می کند. مشاهده Crowdfunding اسپانیایی. آیا می دانید که یک ارز مجازی از قبل وجود دارد؟ پیوند: بیت کوین چیست؟
پروژه های وب اجتماعی ، کمک ، همکاری. خود را با شیب ها و پتانسیل های شبکه اجتماعی در تمام کاربردهای آن حساس کنید.
دولت الکترونیکی پتانسیل های دولت الکترونیکی را کشف کنید.
لوازم ، تأمین کنندگان .. امکان تهیه الکترونیکی را از همه جنبه های آن (B2B) ، (B2C) ، (B2G) ، (EDI) تجزیه و تحلیل کنید ...
تبلیغات متن بیشتر معیارها. سرمایه گذاری های تبلیغاتی سودآور را با معیارهایی از جمله Adwords در فعالیت هایی انجام می دهد که هزینه واحد حاشیه ای آن پایین تر از درآمد واحد تولیدی است.
تولید ترافیک وب دید وب سایت خود را از طریق تمام ابزارهای موجود ، افزایش قابلیت استفاده ، وفاداری ، تعامل ... و حتی موقعیت یابی افزایش دهید.

آموزش آنلاین - MOOC. اگر چیزی بسیار تخصصی می دانید ، یک دوره آنلاین را از طریق ابزارهایی مانند Course Builder ایجاد کنید. آکادمی تخصصی خان یا MOOC خود را ایجاد کنید.
بهره برداری از اتصال. از اتصال استفاده کنید و خدماتی در اطراف آن ایجاد کنید. Starbucks.com یا بیشتر اسپانیایی و محلی: آجیل های قهوه ای… اتصال ایجاد مشاغل جدید: Google Fiber.
شهرهای هوشمند ، شهرهای هوشمند. بهره برداری از سنجش از شهر خود: برنامه ها ، سرویس های جدید برای کاربر .. دنیای برنامه های کاملی در محیط شهرهای هوشمند وجود دارد. پیوند: رصدخانه شهرهای هوشمند.
بخش های سنتی را مدرن کنید. بخش های سنتی که به طور بالقوه می توانند کارآیی بیشتری داشته باشند را به طور کامل تحلیل کنید: بهداشت ، آموزش ، ادارات دولتی ... پرونده قلیف را ببینید
توسعه آفلاین: در بخش آفلاین مشاغل آنلاین تخصص داشته باشید و برای دوم ارزش ایجاد کنید. این کار را "برعکس" انجام دهید. حمل و نقل ، تدارکات ، توزیع ، کار ، مستقل ...؟
صفحات فرود انقلابی ... صفحات اصلی خود را ، به ویژه تمام صفحات فرود استراتژیک تجارت خود بهینه کنید. پیوند: unbounce.com
انقلابی در بخش املاک و مستغلات و مسکن. به اتوماسیون منزل ، آردوینوس ، دنیای اینترنت خانگی ، ساختمانها ، مغازه ها بپردازید ... ساختمانها را آسان کنید ، خانه هایی را با مزایایی که موجب صرفه جویی در منابع ، افزایش بهره وری یا بهبود کیفیت زندگی می شود.
دستگاههای مخرب و انقلابی. آیفون جدید را از دست ندهید ، هر دستگاهی که مخرب باشد. تجزیه و تحلیل همه چیز را که در آینده است: عینک گوگل ، دستگاه های دیجیتال جدید ، پرداخت تلفن همراه ، از حساسیت به شهرها سوء استفاده می کند ... و تلاش می کند تا ایده ها و برنامه های کاربردی مرتبط با این نوآوری ها ، محصولات جدید و غیره تولید کند. فن آوری های جدید همیشه مسیرهای جدیدی را برای کارآفرینی از طریق اینترنت باز می کنند. پیوند عینک Google
باز کردن داده درباره امکان سوءاستفاده از داده های باز ، داده های مرتبط با برنامه ها و خدمات جدید تحقیق کنید. به داده های ساخت یافته و وب معنایی بپردازید.
تجزیه و تحلیل داده ها تجزیه و تحلیل داده ها (داده های بزرگ) ، تجزیه و تحلیل پیشرفته (هوش تجاری) فرصت های مهم را باز می کند.
جای خالی حرفه ای 900،000 فرصت شغلی در اروپا برای مشاغل غیرقابل استفاده وجود دارد که بیشتر آنها مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات است. آیا به فکر ارتقاء آموزش آنلاین هر یک از این تخصصها بوده اید؟
تبلیغات آنلاین در تمام جنبه های آن از تمام منابع درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین سوء استفاده می کند. برای کسب درآمد از مخاطب ، انواع مختلفی را جستجو کنید. به فیلم Angel Angle مراجعه کنید.
شبکه های ماهیگیری را مرور کرده و قرار دهید. برای پیدا کردن و شناسایی پروژه های موفق بالقوه ، هوشمندانه جستجو کنید. پیوندهای پیشنهادی: Zite (ویدئو) ، تلو تلو خوردن…
فناوری نانو و فناوری نانو. فناوری نانو همه چیز را در سالهای آینده تغییر خواهد داد ... چه ایده هایی را می توانیم پیرامون آن توسعه دهیم؟ اخبار و وبلاگ های خود را با پیشرفت های فناوری نانو دنبال کنید.

از شرکتهای بزرگ فناوری بهره برداری می کند. خرید ، فروش مجدد ... ایده ای را در مورد بزرگ (Ebay ، Amazon ، Google ...) طراحی کنید. در اطراف ebay (حراجی ها) امکان راه اندازی مشاغل سودآور وجود دارد ، همچنین کسانی هستند که دامنه هایی را برای موفقیت خریداری می کنند ، می فروشند و فروش می کنند ، خدمات Google Adwords SEN را بازاریابی می کنند ، یا صفحات وب را برای حرفه ای ها ، شرکت ها و ... طراحی می کنند.
کشاورزی و غذا هزار امکان دارد. بازاریابی کشاورزی را مجدداً بازنویسی می کند ... پیوندهای مربوط به موفقیت ها El Huerto Gourmet -Gastrobotánica ، Lamejornaranja.com.
حتی بیشتر تخصص دهید. بیشتر در یک بخش در جنبه آنلاین خود اگرچه تلفیقی است: سفر ، کتاب ، اوقات فراغت .... بازار اینترنت رشد می کند و ایده های تخصصی تمایل به یک تقاضای مرتبط دارند.
معجزه دم بلند. از نظر Long Tail فکر کنید و پروژه هایی را طراحی کنید که سهم بازار مربوط را در دست بگیرند ...
مهندسی مجدد فرایند و بهره وری. مهندسی مجدد فرایند در شرکت های سنتی از طریق اینترنت / اینترانت شرکت انجام دهید و بازده ، بهره وری ، شفافیت ، ظرفیت کنترل را افزایش دهید.
خدمات چهره حرفه ای. خدمات چهره به چهره را با ارزش و اعتبار بسیار زیادی از طریق یک بستر تکنولوژیکی گسترش می دهد. پیوندهای پرونده: آندرس Torrubia با Fixr.com و کلینیک Sha Wellness / Reworklution.
پرداخت های تلفن همراه ، خدمات مالی آنلاین. پول مجازی ، پرداخت های تلفن همراه ، خدمات پرداخت و تخفیف از طریق ICT. خدمات مالی می توانند با بانکداری موبایل یا سایر نوآوری ها وارد مرحله آشفتگی شوند ... پیوند: بانکداری آینده.
بازارهای بزرگ بین المللی مجازی. به آسیا فکر کنید. چین بازار آسانی نیست اما بین هند و چین بیش از 2.3 میلیارد نفر جمعیت دارند. آسیا تقریبا 61 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد ، BRICs ... پیوند: Kuiki.
کم هزینه رقبا رقابت. این شرکت راه حل های کم هزینه و کارآمد در رابطه با فناوری اطلاعات ، اینترنت و ICT را ارائه می دهد: بر اساس منبع باز ، كنترل كیفیت ، پروتكل های باز و شفاف ، با مقیاس پذیری و غیره.
کمک به معلولیت. این ظرفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات را برای کمک به غلبه بر معلولیت افزایش می دهد: برنامه ها ، ابزارها ، سخت افزار ، نرم افزار ...
مشاوره حرفه ای پس از فراگیری بسیاری از موارد و شکستهای بسیاری ، بد نیست از این تجربه استفاده کنید و مشاوره ای در مورد موضوعات تخصصی خود ایجاد کنید.
خدمات مشتری و / یا هر حرفه موضعی مربوط به روابط مشتری از طریق دیجیتال ، از جمله خدمات مدیر انجمن و موارد مشابه ...
طراحی خلاق کارآمد با ارزش. ارائه خدمات برای طراحی گرافیک خلاق بدون آسیب رساندن به قابلیت استفاده ، تعامل ، موقعیت یابی و افزایش سودآوری (صفحات فرود A / B را تایپ کنید)
ستاره های انقلابی را تماشا کنید و مسئولیت ایده ها را بر عهده بگیرید. اگر مرتباً این کار را نکرده اید ، حداقل بهترین استارتاپ های سال را تحلیل کنید. دلایل و دلایل موفقیت آن را مشخص کنید. ارزیابی کنید که آیا این ایده ها به سایر زمینه های کاربردی قابل انتقال هستند (بخش ، جغرافیایی و ...)
به عنوان یک شریک در پروژه ای که باعث ایجاد اعتماد به نفس شود ، شرکت کنید. در یک تجارت موفق و با سرمایه انسانی خوب شرکت کنید و هم افزایی جدیدی به ارمغان بیاورید. بسیاری از نوآوری ها فقط نیاز دارند تا آنها را در حدود چشم انداز تجاری شکل دهند. به نحوه انتخاب شرکای خوب در یک شرکت مراجعه کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 1046
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 23 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی